• Home
  • /Ceník koordinace svatby

Ceník koordinace svatby

Svatební den má být zážitkem na celý život, přináší radost, ale i mnoho starostí. Pokud nejste vysloveně organizační typ, nemáte mnoho zkušeností s takovou přípravou a v den vlastní svatby se nechcete zabývat řešením nenadálých problémů, chaosu, který může nastat, pak je vhodné využít služeb svatební koordinátorky.

Cena se odvíjí od Vašich požadavků, času stráveného přípravou  a možností účasti koordinátorky přímo na obřadu, nebo celé svatbě. 

První konzultace (cca 1 hodina) je samozřejmě vždy ZDARMA. Probereme představy o Vaší svatbě, počet hostů, místo, možnosti obřadu, svatební hostiny, VAŠE POŽADAVKY NA KOORDINÁTORKU a pobavíme se o Vašich finančních možnostech.

Na základě této schůzky vypracuji cenovou nabídku a pak už bude jen na Vás, zda si pro svoji svatbu zvolíte svatební koordinátorku nebo jestli využijete vlastních sil. 

Pokud si u nás objednáte svatební květinový servis získáváte balíček koordinace svatby ZDARMA.

Níže v přehledné kartotéce najdete SVATEBNÍ BALÍČKY s bližším popisem a cenou. Můžete si objednat i jiný rozsah, než je uvedeno, cenu domluvíme na základě VAŠICH POŽADAVKŮ.

Ceník a cenové balíčky

 XS: svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo nechtějí na svatbě „cizího člověka“, ale nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí a chtějí se spolehnout na pomoc profesionála.

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, které spolu doladíme dle Vašich potřeb. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Cena od 500,- 1000,- Kč. Časová náročnost cca 3 hodiny.

 S: Svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu, optimalizace svatebního menu a občerstvení, koordinace dodavatelů

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo nechtějí na svatbě „cizího člověka“, ale nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí, vypisování smluv a chtějí se spolehnout na pomoc profesionála.

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, zejména úpravu a plán svatebního menu a celého občerstvení ( nezapomeňte, že jídlo tvoří 60% rozpočtu, proto je vhodné vše dobře zkoordinovat) které spolu doladíme dle Vašich finančních možností. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Také budeme jednat s dodavateli a zajistíme, aby jste měli od nich rozpočty, smlouvy, případně storno poplatky, pojištění atd…

Cena od 1000,- 2000,- Kč. Časová náročnost cca 6 hodin.

M: svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu, optimalizace svatebního menu a občerstvení, návrh a zajištění zasedacího pořádku a tiskovin, koordinace dodavatelů a následný dohled, účast na obřadu -zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí, řešení zasedacího pořádku, vypisování smluv a chtějí se spolehnout na pomoc profesionála. Účast koordinátora na obřadu  zajistí hladký průběh, organizovaný zasedací pořádek a nástup družiček atd…

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, zejména úpravu a plán svatebního menu a celého občerstvení ( nezapomeňte, že jídlo tvoří 60% rozpočtu, proto je vhodné vše dobře zkoordinovat) které spolu doladíme dle Vašich finančních možností. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Také budeme jednat s dodavateli a zajistíme, aby jste měli od nich rozpočty, smlouvy, případně storno poplatky, pojištění atd…

Osobně dohlédneme na hladký průběh celého svatebního obřadu, včetně nástupů, příchodů a usazení hostů…

Cena od 2500,- 4000,- Kč. Časová náročnost cca 10 hodin + doprava a čas přípravy před obřadem 1,5 hodiny

 L: svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu, optimalizace svatebního menu a občerstvení, návrh a zajištění zasedacího pořádku a tiskovin, koordinace dodavatelů, návrh výzdoby a následný dohled, účast na obřadu -zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu, koordinační schůzka s družičkami, svědky.

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí, řešení zasedacího pořádku, vypisování smluv a chtějí se spolehnout na pomoc profesionála. Účast koordinátora na obřadu  zajistí hladký průběh, organizovaný zasedací pořádek, nástup družiček, hostů na obřad atd…

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, zejména úpravu a plán svatebního menu a celého občerstvení ( nezapomeňte, že jídlo tvoří 60% rozpočtu, proto je vhodné vše dobře zkoordinovat) které spolu doladíme dle Vašich finančních možností. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Také budeme jednat s dodavateli a zajistíme, aby jste měli od nich rozpočty, smlouvy, případně storno poplatky, pojištění atd…

Osobně dohlédneme na hladký průběh celého svatebního obřadu, včetně nástupů, příchodů a usazení hostů…

Navrhneme Vám optimalizovanou svatební květinovou výzdobu a postaráme se o její přesun ( v rámci úspor 2 v 1, 3 v 1).

Sejdeme se s Vašimi družičkami, svědky, aby Váš obřad proběhl hladce a bez chaosu…

Cena od 3000,- 5500,- Kč. Časová náročnost cca 12 hodin + doprava a čas přípravy před obřadem 1,5 hodiny, koordinační schůzka s družičkami 1,5 hodiny

XL: svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu, optimalizace svatebního menu a občerstvení, návrh a zajištění zasedacího pořádku a tiskovin, koordinace dodavatelů, návrh výzdoby a následný dohled,účast na obřadu -zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu, koordinační schůzka s družičkami, svědky, dohled nad zasedacím pořádkem u obřadu i u svatební tabule a krájení dortu, účast a dohled na svatbě v rozsahu cca 12 hodin

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí, řešení zasedacího pořádku, vypisování smluv a chtějí se spolehnout na pomoc profesionála. Účast koordinátora na obřadu  zajistí hladký průběh, organizovaný zasedací pořádek, nástup družiček, hostů na obřad, ale také ke svatební tabuli, organizace proslovů a přípitků, krájení dortu a doprovodního programu.

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, zejména úpravu a plán svatebního menu a celého občerstvení ( nezapomeňte, že jídlo tvoří 60% rozpočtu, proto je vhodné vše dobře zkoordinovat) které spolu doladíme dle Vašich finančních možností. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Také budeme jednat s dodavateli a zajistíme, aby jste měli od nich rozpočty, smlouvy, případně storno poplatky, pojištění atd…

Osobně dohlédneme na hladký průběh celého svatebního obřadu, včetně nástupů, příchodů a usazení hostů…Toto zajistíme i při usedání ke svatební tabuli…

Navrhneme Vám optimalizovanou svatební květinovou výzdobu a postaráme se o její přesun (v rámci úspor 2 v 1, 3 v 1).

Sejdeme se s Vašimi družičkami, svědky, aby Váš obřad proběhl hladce a bez chaosu…

Cena od 6000,- 9000,- Kč. Časová náročnost cca 12 hodin + doprava a čas přípravy před obřadem 2 hodiny, koordinační schůzka s družičkami 1,5 hodiny

XL: svatební konzultace: optimalizace rozpočtu, příprava harmonogramu, optimalizace svatebního menu a občerstvení, návrh a zajištění zasedacího pořádku a tiskovin, koordinace dodavatelů, návrh výzdoby a následný dohled,účast na obřadu -zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu, koordinační schůzka s družičkami, svědky, dohled nad zasedacím pořádkem u obřadu i u svatební tabule a krájení dortu, organizace proslovů a přípitků, dohled nad svatebními aktivitami, účast a kompletní dohled nad celou svatbou až do jejího ukončení.

Tento balíček je vhodný pro všechny, kdo rádi přenechají organizaci a dohled nad svým svatebním dnem profesionálům a chtějí si svatbu užít bez stresu. Je vhodný pro ty, kdo se nechtějí věnovat desítky hodin přípravám a rozdělování financí, řešení zasedacího pořádku, vypisování smluv, organizování svatební zábavy, proslovů atd.

Účast koordinátora na svatebním obřadu zajistí hladký průběh, organizovaný zasedací pořádek, nástup družiček, hostů na obřad, ale také ke svatební tabuli, organizace proslovů a přípitků, krájení dortu a doprovodního programu.

Připravíme Vám 2-3 návrhy harmonogramu svatby a optimalizaci rozpočtu, zejména úpravu a plán svatebního menu a celého občerstvení ( nezapomeňte, že jídlo tvoří 60% rozpočtu, proto je vhodné vše dobře zkoordinovat) které spolu doladíme dle Vašich finančních možností. I toto Vám může zajistit klidný průběh svatby a ušetřit nemalé částky.

Také budeme jednat s dodavateli a zajistíme, aby jste měli od nich rozpočty, smlouvy, případně storno poplatky, pojištění atd…

Osobně dohlédneme na hladký průběh celého svatebního obřadu, včetně nástupů, příchodů a usazení hostů…Toto zajistíme i při usedání ke svatební tabuli… Dohlédneme na hladký průběh všech svatebních aktivit včetně focení, zábavy a animačního programu…

Navrhneme Vám optimalizovanou svatební květinovou výzdobu a postaráme se o její přesun (v rámci úspor 2 v 1, 3 v 1).

Sejdeme se s Vašimi družičkami, svědky, aby Váš obřad proběhl hladce a bez chaosu…

Cena od 12000,- 30000,- Kč. Časová náročnost  včetně příprav cca 20 hodin + doprava a čas přípravy před obřadem 3 hodiny, koordinační schůzka s družičkami 1,5 hodiny.